Trött å seg

Idag har jag inte gjort överdrivet mycket. Kan knappt komma ihåg vad jag har gjort? Känns som att det enda jag gör är att amma. Jag har hunnit med att beställa tårta till mammas 60års fest. Sen har jag även varit och köpt sushi. Blev lite blandat med fisk och sånt, spännande, men inget för mig. För första gången kände jag mig missnöjd. Laxbitarna vad alldeles för tjocka så det växte bara i munnen på oss. Så nä. Det blir nog nåt annat nästa gång. Får se vad jag provar då=)

I morgon blir det att besöka Ske-å. Ser fram emot det jätte mycket. Det var länge sen jag och Johan åkte iväg och hälsade på. Jack kommer att få vara hos mina föräldrar så att vi kan ta det lite lugnt där borta. Iofs e  Jack så enkel så jag skulle vilja ha med honom. Kanske vi tar med honom ändå? Vi får se.

Ikväll blir det mys för fulla muggar, ska ta och klippa älsklingen sen då Wille somnat. Men han verkar vara inne i ett flow så ja vi får se när det blir haha. Skulle helst klippa honom nu, för jag e gode trött.

Hoppas alla får en trevlig helj! PUSSS

Såhär gossit sov mina gullungar i morse =)


Kommentarer
Postat av: Titti

MAAAW MYS:D

2011-01-22 @ 11:49:59
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Ingela

Så söta de är :) Ha en trevlig helg!! Kram

2011-01-22 @ 11:55:22
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Miii

vad gullig bild :) aå sött! hihi

2011-01-22 @ 18:30:29
URL: http://www.miiimary.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0