Stackars liten

Åh stackars lilla hjärtat mitt kanske börjar bli sjuk. Han är jätte hes och gråter så ynkligt, inte alls sådär argt som han brukar. Mammas lilla hjärta. Men nu sover han iaf. och jag ska krypa ner jag med. Jack ligger här och snarkar gott han oxå. Älsklingen ligger dock i gästrummet så att han ska få sova nu då Wille lever om på nätterna. Men jag saknar honom massor, även om han ligger i ett annat rum bara. Det är så tomt!

Jag vet seriöst inte vad jag skulle ta mig till utan min lilla familj? Även om jag var tokarg på Jack idag så skulle jag inte byta bort honom mot ´något! Jag vill ha Wille och Johan nära mig helst hela tiden. Min familj får mig att må bra. Älsklingen är en klippa som ställer upp för mig i vått och torrt, jag vet att han alltid finns där för mig! Och vilken härlig känsla det är. Det är något som jag ALDRIG upplevt förrut. Jag kan lita på honom och jag vet att han aldrig skulle svika mig. Wille och Jack skulle aldrig svika mig heller.

Jag känner mig så oerhört älskad och det är den vackraste gåvan i livet. 

I morgon ska vi och shoppa i Luleå en snabbis, då ska Wille och Jack få vara hos mormor och morfar! JA; redan barnvakt, så hemska föräldrar vi är, jag kan tänka mig att många tänker så. Men Wille klarar sig utan oss och det är mycket trevligare hos mormor och morfar än att hänga med då vi springer genom affärer i Luleå. På lördag vankas det kalas, 60 års ferre! Och varken jag eller Johan har något anständigt att ha på oss så vi måste hitta nå att ha på oss.

Nu ska jag krypa ner bredvid Wille och snosa på honom. Hoppas alla sover gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0