Underbara dag!

Wille har varit vaken en massa de två senaste dagarna, vilket är helt underbart! Men mindre kul då man haft så mkt att göra och då han har varit missnöjd om han inte fått full service. Tårtan e fortfarande inte klar med andra ord. Får göra det sista på morgonen då helt enkelt. Just nu ligger han iaf och sover, men ska nog äta om ca 1 tim, men vi får se vad han säger om jag provar ge han lite innan jag kryper ner hos Johan.

Camilla har varit förbi och tagit ett glas vin och sett Melodifestivalen. Snacka om att de va dåligt ikväll. Nicke var ju bra, men resten var ju ren dynga, tycker då jag.

Idag har vi iaf varit ute och gått 1 timma. Och jag kom på att jag har ju gått ner fint i vikt utan att röra mej så mycket nu på senaste tiden då det varit så kallt, ska bli spännande att se vad som händer nu då man kan he sig ut!

Såhär såg maten ut idag:

Frukost: Onyttig, ost å kex! Haha
Lunch: _____________
Middag: Sallad
.
Så idag har jag verkligen ätit riktigt dåligt. I morgon blir det andra bullar. Och då kommer jag unna mig en bit tårta oxå. Det e ju trots allt min födelsedagstårta=) Men det blir en liten bit.

I morgon ska jag hinna städa oxå för idag blev det inte av. Jag har varit så trött. Älsklingen var snäll och tog Wille en stund så jag fick sova, tack gode gud för det!

Sitter och tittar på dressyren på SVT24, nyss var det hoppning. Vilka duktiga ryttare det finns! Jag e ju särskillt impad av dressyrryttarna som kan ha sån kontroll och sådant samspel! Helt sjukt. Pratade med Johan om en häst idag och ja det blir ju av. Måste bara känna att jag har tiden, för pengarna har vi. Men jag vet ju inte hur det blir sen med jobb och med Wille. Man måste som känna av. Dock så finns det ju alltid nån liten flicksnärta som vill sköta häst om det skulle krisa sig, men jag vill ju kunna lägga min tid på min framtida häst. Längtan är stor iaf. det kan jag lugnt säga. Och särskillt då det är sånna här vackra dagar. Då minns man hur det var att rida ut på en lång sväng och bara njuta av vädret och hästen. Åh jag vill rida NU! och jag vill rida dressyr! Fan. Jag måste få tag på Erica och följa med henne till stallet. Får ju börja med att skritta nu, men sen ska det bli riktigt ridning!

Det är så mysigt här hemma just nu, hela familjen ligger och sover. Åh nu rider en kvinna på en häst som hon varit med och "förlöst" oj så vackert. Galet vad vacker häst. Och vilka rörelser.

Och jag får inte glömma!! Jag vann bloggtävlingen som Elina hade! Wille ska få en söt snuttefilt:D

Nä nu ska jag se lite tv och sen lägga mej i sängen efter att Wille käkat. Då blir det The Big Bang Theory tills jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Titti

Grattis gumman! Har haft noll batteri i telefonen eftersom ja glömde laddaren i piteå! Hoppas du haft en bra födelsedag! Puss & Kram

2011-02-28 @ 20:07:42
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Sara

som jag sagt. dålig start på dagen= Dåligt resten av dagen oftast! ; ) Du tar igen det nästa gång! Regelbundenhet. ställ klockan på alarm när det ska ätas !=) du har varit duktig som gått ner så mkt! Det kommer fortsätta snart kan du ju vandra hur mkt som helst med vagnen ! ; D

2011-03-01 @ 15:21:38
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0