Sonisphere!

NU är det kirrat å klärt! 4 biljetter e bokade och betalda. Fett naaaaaajs!





Jag å Wille lyssnar på Astrid Lindgren; Bröderna Lejonhjärta. Fan så sorgligt det är.
Men vi myser på här hemma. I natt sov Wille från 22- 05:30! Fattar inte vad han fått för sovfnatt! Haha men jag klagar inte. Det kan när som helst vända och då får man inte sova nå alls igen.
Jack sover fortfarande och myser på i sängen:)

Idag e det äntligen bättre väder och jag tänker he mig ut å gå! Dock när dom plogat ikväll för att gå med barnvagnen i en massa snö, de e ingen hit. Blir as tungt!

Ska ta och äta lit frukost nu.

Tusen Tack för alla gratulationer på min födelsedag! Det värmer hjärtat=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0