Jävla kyla!

Idag har man haft lektion via nätet; litteraturseminarie. Det gick ju smärtfritt måste jag säga. Wille låg och sov i min famn hela tiden:) Efter seminariet vaknade han haha. Det var intressant att prata kring hur många barn som far illa och hur vi upplever saker och ting, hur vår syn som förskollärare är och hur vi kan hjälpa. Jag älskar den här kursen. Önskar bara att jag hade haft mer tid att plugga ordentligt.

Sitter och funderar på om jag ska ta och plugga lite, men jag känner mig bara så trött å seg. Skulle behöva tvätta och städa lite här hemma. Men de e som att all ork försvinner då man inte får vara ute och röra sig. Man blir som förslappad på nå sätt. Håller på att ladda hem Zumba, men det tar en jävla tid! Annars hade jag ju kunnat köra lite nu.

Wille sover men han e son gnällig emellanåt, det verkar inte vara magen. Jag vet inte riktigt. Han vill så gärna vara vaken så han sover en stund och sen vaknar han.. Lilleman. Jaja de e väl en fas det med.

Jack försökte sno Johans macka igår och jisses vilket liv de blev på dom båda! Jack som aldrig stjäl mat och aldrig e så arg. Men igår var det bådeoch. Han börjar bli gammal. Han vägrar dessutom att gå ut när de e så här kallt. Vi leker inomhus och myser på mest. Men då man hämtar kopplet så är det big nono! Tur att man bor i hus en sån här gång och bara kan släppa ut honom på baksidan.

Nu ska jag slå på en film såhär mitt på dagen och mysa på lite.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för svaret!! :D Ja jag har tvärtom, csn skulle motsvara halva min mammapenning så jag får väl ta och plugga lite senare ist. Om jag orkar plugga xD Hehe ta hand omer! kram

2011-02-17 @ 12:32:16
URL: http://bittermelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0