En riktigt bra dag!

Trots att jag har varit vaken halva natten med Wille som ville vara vaken har jag varit pigg idag! Han hade inte ont i magen utan var skit glad och ville helt enkelt bara vara vaken så jag satt å kika tv undertiden han surra på och filosoferade bredvid mig i soffan. Självklart så surrade jag lite med han oxå. Han e så rolig nu, klockan 5 imorse käkade han och sen drar han av det fetaste smilet och skrattar hur mycket som helst! Det är så galet gullit så man smälter direkt. Har försökt fånga det på film, men som vanligt så lyckas man inte! Men jag ska inte ge mej! Haha. Nä fy tusan så söt han är och så ger han ifrån sig ett supergulligt litet "heee" när han skrattar. Ja ni skulle se det, då fattar ni. Även den värstaste barnhataren skulle smälta, jag lovar:)

Efter att ha varit vaken till 7 så somnade vi om och sov till 10. Sen gick jag ut med barnvagnen och Jack=) Det var så härligt ute i solen, men det kändes lite kylit. Jack fick ha på sig sitt halti och det var för att jag skulle slippa slita i honom. Igårkväll kände jag ju av näckspärr och hade skit ont i ryggen. Så nå dragande på det ville jag helst slippa. Sen tyckte Maddes son att Jack var lite läskig då han oartigt sprang fram för att stjäla en puss;) så jag ville inte skrämma honom mer heller så halti blev det. Men nästa gång då jag mår bättre ska vi träna, jag ska köpa ett lass med kalkon eller skinka så vi kan träna hur mkt som helst.

Ja och efter promenixen så bar det av mot stallet och Erica för att borsta och klappa lite hest... jag vill ha en snell hest! jag SKA ha en snell hest! Fasen asså. Den underbara lukten som man möts av då man kommer in i ett stall, den är oslagbar. Snacka om att jag kände en stor saknad efter Rocky. Bättre häst finns inte. Jag vet det. Han var så oerhört snäll och godhjärtat och att rida honom var så jävla rolit. Full fart, men ändå så snäll. Han hade absolut inga dumheter för sig. Hur ska jag nånsin kunna hitta en sån häst igen? Det känns helt omöjligt.

Middagen idag blev nyttig som vanligt, en pastasallad med lite pasta, ruccola, oliver, soltorkade tomater och parmesanost! Till det lax med pesto. Fy tusan så smarrit det är. Och som sagt, hyfsat nyttigt och det är bra mat!

Nu inväntar jag älsklingen som är och köper nåt mindre nyttigt, GLASS! Vi ska ha en riktig myskväll för i heljen väntar besök och jag ska hinna på födelsedagsfika hos Titti som fyller år. Så vi tar vårt mys ikväll:)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Guuuud så söt han är!! :D Tänkte höra.. Vad gör ni på Måndag? Tänkte om man skulle komma och hälsa på? :D

2011-02-08 @ 22:12:03
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Rickard

ha ha vilken söt lite tjockis;)

2011-02-08 @ 22:36:10
Postat av: Lisa

Rickard: ja visst är han söt=) rund å go!

2011-02-09 @ 00:24:43
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0