Bullmastiff!

NU äntligen! Nu är det bestämt och jag å älsklingen är överens! Det blir en bullmastiff i vår familj. Men inte förrän om nåt år. Då jack inte finns..(en hemsk tanke...fruktansvärd..)
Men iaf. så blir det som sagt en bullmastiff för oss. Jag har mailat uppfödare idag om att få komma och hälsa på bara. Så man får lära känna rasen lite och sådär och kan ställa frågor. Jag har snokat runt bland kennlar och har hittat två fina. Men jag ska forska mer! Dock så är en av dom riktigt intressant och verkar lämna fina avkommor.
Åh jag gillar det här. Det känns så bra!
Nu e vi pepp pepp pepp!

Kommentarer
Postat av: Miii

jasså ja då kommer man ju va senil hela livet då framöver haha om det aldrig slutar :P Jo visst e tavlan fin, jag älskar den också! Ja det är bara och göra det, så kul o ha massa fina bilder i. Jag älskar ju foton och så! Måste sätta upp fler! Kram på er.

2011-02-15 @ 21:59:45
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0