Barncompaniet

Har varit på Barncompaniet idag och kikat eftersom att Wille kanske ska få börja där:) Supertrevligt var det och Johan tyckte verkligen om stället. Jag har ju varit där själv tidigare på praktik men det var kul för Johan att få vara där. Det var en massa bekanta ansikten där i både personal och bland föräldrar.
Kommer bli svårt att få in han där tror jag, men men. Man får försöka!

Idag har jag inte gjort många knop kan jag lugnt säga. Och det är inte bra. Skulle plugga men jag orkade helt enkelt inte. Jäkla dålit av mej, men i morgon kanske jag orkar. Dock har jag två läkarbesök i morgon så det hinns no inte med så myket annat.

Såhär såg maten ut för mig idag:

Frukost: gröt
Lunch: 2 riskakor
Mellis: 2 st passionsfrukter
Middag: sallad med: romansallad, lufttorkad skinka, parmesanost, några krutonger och avokado. RIKTIGT GOTT!
Efterrätt: 1 passionsfrukt

Jag MÅSTE bli bättre på att planera maten, helvette å!

Nu ska jag ta och vila mej en stund innan biggan brother börjar.. Asså det e inte ens kul? men jag måste bara se det! Är kanske beroende av att se en massa skitprogram haha.


Kommentarer
Postat av: Miii

när har ni planerat att sätta ville på Barncompaniet om ni får plats? kram

2011-02-24 @ 11:15:34
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Sara

Ett tips för planeringen är att du ställer dig på MORGONEN och gör iordning allt . i lådor. för du vet att du kommer inte få tid för det sen under dagen som småbarnmamma och plugghäst !;) det tar kanske bara en kvart extra på morgonen och det är sååå värt det! kul att du kör me dgröten nu! Malin är helt fast för det också och jag med samt johanna ;D

2011-03-01 @ 15:25:14
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0