Städdag!

Idag tar jag mej en rejäl städdag. Skippar skolan med andra ord. Wille sover och jag har nyss dammtorkat. Vill inte dammsuga nu då han väl har somnat. Har fått sova skönt nu i natt, 2 nätter i rad utan att behöva kliva upp på natten!? Vilken klippa till son jag har:) Så då vill jag ju inte störa honom då han sover.
Jag har även rivit lite tapet idag i vardagsrummet. Pappsen kommer hit snart för att hjälpa mig att måla väggen vit, sen ska jag köpa panel som vi ska sätta dit. Liggande panel. Det kommer bli ap snyggt! Längtar massor! Men just nu måste man spara på de få slantarna som blev över denna månad. Får ta det nästa helt enkelt.

Jag skickade in två skolarbeten igår, gud så skönt det kändes. Nu har jag bara en stor uppsats kvar och gruppuppgiften. Och jag ska svara på 2 frågor från en av dom i min basgrupp. Ska bli skönt då det här momentet är över. Då e det bara ett kvar innan sommarlovet. Ljuset i tunneln!

Tänk vilken bra sambo jag har! Igår då jag behövde plugga tog han med sig Wille och Jack ut på en 2 timmars lång promenad så att jag skulle hinna med. Han är ju bara helt enkelt underbar! Idag jobbar stackaren extra, det gör han hela heljen och några dagar nästa vecka. Så då tänkte jag att jag kan fixa snyggt hemma så han bara kan må gott då han väl kommer hem. Så idag ska jag fixa och dona hela dagen tänkte jag, med avbrott för mys med Wille förstås och en prommis med Jack:) Ska stryka duken och lägga den på köksbordet så det blir lite fint där igen. Hade egentligen velat överraska honom med god mat oxå. Men jag vette tusan om jag hinner det? Och vad ska jag i sånna fall laga?

Ikväll kommer Camilla över och kanske Madde och Sofie. Skulle va mys om alla kunde komma, men det blir trevligt att sitta å surra bara jag och Camilla om så är fallet=) Tänk vad mycket fina människor jag har i min omgivning, tyvärr så svek jag en person lite. Inget större så men jag tänkte inte alls på det... Så himla dumt av mig att göra det. För det är en vän som betyder mycket för mig och jag vill verkligen finna tiden att umgås med henne. Förlåt Erica. Vi får lösa det på nå vis:)

Nä nu ska jag dammtorka klart, vänta på min pappa och stryka duken och plocka lite. Hoppas Willewonka sover ordentligt så jag hinner med en del. Kanske jag tar kort sen så ni får se hur jag har det hemma? Elina har efterfrågat bilder länge och jag har varit dålig på att slänga upp nå. Men kanske jag hinner det idag=)

Hoppas alla har en trevlig fredag! KRAM

Kommentarer
Postat av: Elina

Jaaa, bilder bilder bilder!

2011-04-08 @ 22:59:58
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh jag älskar liggande panel. Jag gnällde till mig det i vårat sovrum och det är verkligen APsnyggt:)

2011-04-11 @ 09:21:29
URL: http://fyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0