Snacka om trött tjej

Idag har jag städat som en galen! Klev upp vid 7 med Wille. Frukost med älsklingen och sen drog jag igång. Älsklingen hjälpte ju oxå så klart;) Hemmet är verkligen städat från topp till tå! Listerna är torkade, dammtorkat allt, skurat, dammsugit och sen kom mamma o pappa! Då blev det att fixa tvätten och att putsa fönster. Oj vad det luktar gott här hemma nu. Och det e rent och snyggt! Tror fasen aldirg det varit såhär kosmiskt rent ÖVER ALLT. Till och med uterummet fick piffas upp inför sommaren och det blev så himla mysigt med en massa mattor:)
Efter städningen tog vi oss en 30 min promenad. Det fick räcka för idag kan jag säga. Jag gick an i ett sedan 8 fram till klockan 16! 8 timmars städning måste fasen förbränna det med;)

Just nu sover Wille. Sen ska vi mysa innan han gör kväll vid 20-21. Och då tror jag minsann att jag ska unna mej ett glas vin. Mysa i soffan och glutta tv bara.

Ska kolla om pappa tog nå kort efter städningen. Jag drog iväg och köpte en sallad då vi var klara så jag måste ju kika om han fotat nå. Så lägger in bilder senare ikväll om det finns några. Fick ju köra BMW idag, åh va jag vill ha!!!! Nästa bil blir en BMW eller en Audi a6! Lätt!

Nu ska jag mysa på här tills Wille vaknar. Sen blir det Willegoooos=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi har en Audi a6, me like! ;) Dock är det än äldre modell (hade gärna haft en nyare) men jag är nöjd ändå! ;) En bra bil.

2011-04-19 @ 20:05:24
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Frida

Jo visst äre?! :) Och nu idag har riser börjat slå ut lite små gröna blad! :) Så fint och vårigt!! :) Duktiga ni är som städat!! Skulle behöva göra ett ryck jag med, men imorrn ;p

2011-04-19 @ 20:36:26
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/
Postat av: Titti

Jaa det var happy times :D Vill ha tjejfest i sommar! Gott med ett glas vin, hoppas du fick en mysig kväll:)



Vi får lov att höras så ska ja se till att komma och kika hur fint ni fått till det;)



Middag snart? PUSS

2011-04-20 @ 16:47:09
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0