Fett utvilad!

Vaknade klockan 04:30 av att Wille skulla käka. Jaha tänkte jag, jävla tidig morgon det här. Han höll mej vaken ca 1 tim och sen somnade vi om. Då jag sen vaknade stod klockan på 08:40!!! Åh så underbart skönt! Så jag har hunnit med lite skola och disk och dammsugit. Men en massa Willemys! Promenixat har vi gjort i vanlig ordning, men gode slut idag efter ca 2 tim snöplumsning igår. + 1,5 tim prom på det. Så det fick räcka med 40 min idag. Kanske tar mej en längre sväng senare ikväll. Den som lever får se.

Just nu ligger Wille och Jack och sover. Så söta dom är båda två=) Ikväll ska jag hänga med Madde och Camilla till Luleå klockan 18. Madde ska spela på nåt ställe och ja, kan va skönt att få hitta på nåt annat.

Måste säga att jag kände mig riktigt down igår då jag gick och la mig. MEN idag då jag klev upp och tittade mig i spegeln så kände jag mej förjävla nöjd! Jag undrar vad vågen står på?! Så jäkla spännande att få veta det. Har inte vägt mej på ett tag nu så det ska bli kul att se. Magen e ju tyvärr kvar, men att ha burit på Wille och massa vätska ger ju sina spår. Men ovanför magen har jag tappat så galet mycket. Man ser nästan revbenen. Helt sjukt. Men jag vill inte ha synliga revben a´la Kissie. Men man ser klart ett stort resultat. Hur jag ska få bort bulldegen på magen e dock ett dielmma, men på nåt sätt ska de ju gå. Men det får inte gå för fort heller så jag får löshud. Fick på mej skinnjackan nu oxå + WPtröjan! Det trodde jag aldrig att jag skulle få på mej. Men jag klagar inte hähä. Fett najs.

Nu ska jag skynda mej och äta en finncrisp. Har slarvat som bara den idag och inte ens ätit lunch kom jag på nu. Fan så kasst. SKÄRPNING! Det här med motion behöver jag som inte ens tänka på, det gör jag dagligen. Men maten slarvar jag ju med hela tiden. Oj oj oj. Det e svårast. ÄVEN om jag har en massa matlådor haha.

Hoppas alla har en bra dag i solen. Här har vi det toppen. Wille fick skita igår och jag hoppas han får det idag med=)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att få sova länge :) Skönt att Willes mage är bättre nu. Imorgon åker jag hem på lov, blir underbart skönt! :) Vi får ses nån dag! kram

2011-04-14 @ 18:37:00
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0