-22 kg

YEY! Vägde mig igår hos mamma o pappa och vågen visade -22 kg! Fasen så underbart. 2 kg kvar så e jag kvar på samma vikt som innan jag blev gravid. Det känns skit bra. Har även snackat med pappa så han ska komma hit och vara med Wille 2 dagar i veckan då jag pyser på gymmet 1 timme. Jag e så himla stolt och glad. Även om jag har mycket kvar till mitt mål så känns det alldeles underbart att jag lyckats gå ner så mycket på 4 månader. Dock har jag blivit sjuk nu, det suger. Men jag ska ändå ut och knata lite. Hade tänkt börja springa ordentligt oxå. Promenad på dagen och någon löprunda några kvällar i veckan. Så jäkla glad jag är! Det finns inga ord. Fast lite less blev jag då jag inte gått ner mer än ca 2 kg på de senaste 4 veckorna. Men vi har ju slarvat här hemma mycket och jag har varit dålig med maten. På torsdag då pengarna kommer så ska jag åka på Willys och storhandla. Fylla hela frysboxen, då har man hemma så man kan göra en massa. Köpa kyckling och grönsaker bland annat. He blir som bra.

Ser på BB och jag hoppas verkligen att Simon vinner. Goare människa finns ju inte. Så genomsnäll! Hejja Simon! En riktigt bra förebild för oss Norrlänningar=) Sara tycker jag INTE alls om längre så de enda av brydarna som jag diggar e ju katerina och sonia. Resten kan ju pysa hem.

Idag har jag sovit mest då jag varit så slut i kroppen. Behövdes kan jag säga. Hade ju tänkt plugga men det tar jag i morgon då älsklingen är hemma oxå. Så har jag ledigt sen=)

Wille har även fått bajsa själv idag, så skönt! En glad kille hela dagen. Då känns det bra så slipper man vara så ledsen och orolig. Man blir ju som det då man inte kan göra något.

Nu ska jag kika tv lite. Ut med Annie och Madde samtidigt tycker jag=) Så jäkla tråkiga människor asså.

Hoppas alla haft en bra helj!

Kommentarer
Postat av: Elina

Heja du, vad duktig du är. You can do it!!

2011-04-17 @ 23:09:07
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hejja Lisa!! Du fixar det! :) Krya på dig så får vi ses nån dag när det passar! :) Kram

2011-04-18 @ 09:37:50
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: idabe

Vad duktig du är Lisa! Kämpa på! :)

KRAM!

2011-04-21 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0