SJUK

jahapp... då blev man magsjuk igår och är hemma både igår och idag. Typiskt att jag ska spy på jobbet då det är Boden Alive. Ska in till chefen i morgon. Grymt less jag blir. Jag har inte ens varit ute på Boden Alive dagtid!
Ajja vi får se vad dom säger*suck*

Annars händer det inte så mkt. Bror M har sovit här och ligger och är bakis, han har varit ute på Alive iaf. och verkar då haft roligt haha. Bjussade honom på en redig hotellfrulle!

Idag blir det soffan och här har jag legat och spelat lite wii, Mario Kart! Skit kul! Helt fast i det och nu e det utklarat tyvärr.

Mår lite illa nu så jag ska ta och lägga mej igen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna W

illamående ja det är inte kul!! särskillt inte om det håller i sig i flera veckor :(

vi flyttar om det finns jobb! :D hehe vi vill helst bo i en stad som inte har så förbannat mycke araber och somalier/moskéer som de har ju mer söder ut man kommer. Ska man bada tex känns det som utomlands, och inte på det trevliga sättet :S Så ja vi kommer flytta, tveksamt om det blir ända upp till dig men en stad med lite mindre kulturberkning ;)



WP är jag väl inte så mycke för egentligen så du får keep dreamin hehehe ;)

2010-07-04 @ 14:05:29
URL: http://carpemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0