Fortfarande kvar på Sunderbyn

I dag är jag helt utpumpad kan jag säga. Tanter med amningshysteri AB gjorde mig riktigt arg igår. Riktigt arg. Och då jag blir arg så tjurar jag till och vips idag så kom amningen igång! Men detta tack vare en ung sköterska som hade koll på läget och som inte hetsade ihjäl mej och barnet. Vi fick ta den tid vi ville och sen så kom det utav bara farten. Mycket bättre det än tanterna som slitit i tuttarna på mej och stressat både mej och barn. Usch.
Lillen mår bra iaf. han hade dock lite gulsot stackarn så det var därför han varit så trött och frusen (och inte orkat amma). Älsklingen våran. Så i natt har han solat solarie och lyxat så värdet har sjunkit och blivit bättre. Skönt det och man märker att han blir piggare. Han gick ner mkt och har gått upp en del nu så det känns jätte bra. Man blev ju som orolig. I morgon blir jag mest troligt utskriven, prover ska tas och sådär. Men dom kommer nog att skriva ut mej för proverna har varit bra hela tiden och febern är borta. Fick feber efter operationen och förlossningen. (fick operera ut moderkakan för den satt fast å hade sej) Hoppas på att lillen oxå får bli utskriven i morgon, men jag tvivlar lite på det. Men men, vi får se. Han sondmatas och nu då amningen kommit igång kanske han får i sig lite av de oxå.

Och GUD VAD JAG SAKNAR JACK! Jag längtar efter honom nå så otroligt mycket! Älskade guldklimp. Men han har det bra hos mamma o pappa iaf. dock har dom gett honom lite skinka och sånt (vilket man inte ska) men han mår tydligen bra i magen iaf. och pappa verkar då sitta fast i hunden. Han pratar om honom som om de vore hans egen. Det e kul=)

Nu ska jag ta och vänta på Johan som skulle komma med rena kläder. Sen blir det att mysa med lillkillen och äta lunch.

VAD SKA HAN HETA?

Melker?
Riki?

Förslag?


Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, vad jag blir arg på människor som har denna amningshysteri! Herregud, vad är det för fel på dom. Och vad hände med Harry? ;) Annars tycker jag Melker är såå fint, och han ser faktiskt ut som en liten Melker. KRAAAM till er

2010-12-25 @ 11:51:15
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad skönt att ni mår bra nu :) Så mysigt de måste vara! Då ligger han på 56an kanske? Där jobbar svärmor ;p Men hon är ledig i jul!! namn, så svårt! tyckte han såg ut som en albin ;p Men melker är fint, heter våran kisse ;p Vi hörs! Lycla till! Kram

2010-12-25 @ 12:37:39
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/
Postat av: Titti & Henrik

Melker!

2011-01-02 @ 21:12:05
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0