God mörning!

Oj vad jag har sovit gott i natt, det var riktigt länge sen jag sov så skönt. Ingen hund i sängen och hemskt nog hade jag eget täcke. Det har blivit så kallt nu och vi bråkar om täcket på nätterna, så igår tog vi var sitt. Men vi ska inte ha det så, vi ska köpa ett STORT täcke, så vi kan ligga och mysa hela nätterna igen=)
Min rygg värker dock fortfarande och igårkväll var det riktigt hemskt. Kunde knappt ta mig ur bilen. Men det e fasen bara två arbetspass kvar så det kan man ju stå ut med. Dessutom e jag ledig i heljen! Så idag ska jag hem efter jobbet och sen ska jag soooooooooova. För ikväll ska vi till Ingela och Martin och jag vill inte sitta där å vara trött å sliten.

Igår var Marri i stan och vi tog en lunch och var allmännt sega, trötta och muppiga. Men vi klarade av dagen och höll ut fram tills WPmötet- WPmötet gick alldeles utmärkt. Alla verkar peppade trots sjuka och skadade hundar! Så det blir nog riktigt bra det här. Vi ska ses några stycken redan idag eller i morgon! För att köra lite i sandtaget. Gamla gubben Jack ska nog få vara med på träningarna i år. Han har blivit bättre med andra hundar och han verkar så pigg så vi gör ett försök. Tror inte det här med hundar kommer vara ett problem, jag tror snarare att han kommer tycka det e jätte kul att få umgås lite med fler fyrbenta.

Nu e jag skit trött... väntar på att Lovisa ska komma till jobbet och liva upp det hela lite. Hon e som en frisk fläkt! Det känns som kul att ha mött så många trevliga människor den här sommaren. Fasen asså, jag e verkligen trött idag. Vill heeeeeeeeeeeeem! Sängen var så gossit varm och skön i morse, varför ska den va så himla skön då man ska upp tidigt? Det e sällan den e sådär gossig då man kan ligga kvar? Inte ofta... Jack var så sjukt söt i morse. En riktig tonåring! Han kom sömnigt och kröp ner under täcket efter 5. Vi låg och drog oss lite extra idag. Jag väcker ju min hund, så som jag vill bli väckt. Så jag strök han på huvdudet och pratade sådär löjligt vänligt. Tonåringen Jack ville inte vakna... Han tittade på mig och sen la han ner huvudet igen. Då sa jag åt honom att vi måste åka! Då stoppar hunden huvudet under täcket och suckar! Jag älskar den här hunden, han e så jävla cool. Han är min guldklimp!
 
Nu ska jag tänka lite på min älskade familj så går dagen snabbare och lättare. Hoppas alla får en bra dag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0