Sjukeli sjuk

Ligger och pluggar. Och jag är sjuk. Det är fruktansvärt synd om mej ska ni veta. Jag kan inte träna! *snyft* De e inte alls nå kul att bara ligga hemma. Men i morse var jag iaf duktig och gick en lite längre morgonrunda med Jack. Så det känns skönt att ha fått röra på sig lite. Självklart fick han mer aktivering idag än det men det har älsklingen tagit hand om. Jag har haft sån jäkla tur tycker jag, jag blir så lätt sjuk. Och jag hatar att vara sjuk. Det suger! Fast i morgon blir det mysigt att få ligga hemma i sängen med älskling som e ledig.
Men det blir nog att plugga en hel del oxå. Innan vi ska och kolla på vårat huseli hus. Ja det e inte vårat, ÄN. Vi vet ju inte om vi kommer att tycka om det? Och det kan ju vara en massa fel på det... Men vi får la se vad som händer. Den som lever får se.

På fredag är det inplanerat partaj med min studiegrupp. 3 underbart söta tjejjor ska haka på mej till mamma o pappa. Dom e självklart inte hemma i huset så vi ska äta lite plockmat där och dricka lite vin och skumpa=) Jag tror det kommer att bli jätte trevligt. Marie måste bara komma ihåg att ta med sig Singstar och Buzz! Så vi kan sjunga lite och ha lite frågesport.

Ikväll blir det att glutta lite Idol, läsa lite skolböcker och chilla. Nästa vecka (?) har vi litteraturseminariet from hell! Ser inte fram emot det. Totalt e det att läsa 6 olika böcker och texter. Hipp hipp hurra!

Jag måste komma ihåg att boka in mej på en till körlektion. Här ska det köras bil! brum brum:)


Nä nu känner jag att mitt inlägg blev lite väl flummigt. Men det händer så mycket kul just nu så jag är på bra humör trots att jag e sjuk. Det är så grymt kul att WPn flyter på som den ska och att det händer så mkt positivt på den fronten med. Önskar att jag kunde skriva ut alla planer som vi har, men det tar jag då det är genomfört;)

Nu ska jag glutta TV- och kanske plugga?


Kommentarer
Postat av: Miii

jag ska inte glömma singstar o buzz :) det kommer bli superkul!! pöss

2009-09-22 @ 20:31:20
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Ingela

Kul med hustitt!! Var ligger det? :-) Krya på dig! Kram

2009-09-23 @ 09:05:45
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0