ja jisses

Vilken dag det har varit. Har haft heldag på skolan och jag kan säga att jag e gode trött. Sov ju inge vidare natten till idag heller. Mina jävla ben is killing me! Och nu har det satt igång i armarna oxå. SUG!

Har legat å slöat mest idag, filat ner min naglar för dom höll fan på att växa som ogräs. Nu e dom fortfarande långa, men inte lika hemskt långa. Nån måtta får det ju vara.
Jack sover så gott just nu och snarkar som en gammal gubbe. Hans tassar började bli bättre men nu e dom lika hemska igen så i morgon ringer vi veterinären. Jävla skit att man ska behöva åka in, jag kan ju själv se att hunden har svamp, va fan. Ajja spelar ingen roll då man e rik som ett troll :P

Nu ska jag ut me jycken och sen se nån bra film:)

Tack söta erica för att du var hundvakt idag! Guld värt. Och jag hoppas kyckling grytan smakade bra ;)

Kommentarer
Postat av: erica

Oh yes, det var så jävla gott :)

2009-09-03 @ 12:44:00
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0