Regn

Blev en kort promenad med Jack precis innan regnet kom. Var och rastade honom vid loket och då vi är på väg hem dyker det upp två baota stora jyckar som springer lösa. Snabb som jag e så satte jag Jack bakom mig och hann börja fundera över om dom skulle få äta upp mej istället för jack eller hur jag och jack skulle lyckas springa där ifrån. Såg inte ägaren först och tänkte att vi var jävlit körda. Men de två jyckarna var glada i hågen och hade en matte som ropade in dom. Ja jisses vilken pärs!

Nu ska jag se vidare på Greys!

Kommentarer
Postat av: Ingela

8-16 är jag i stan.

2009-11-26 @ 06:22:28
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Ingela

Okej. Jag har lyckats fördriva dagen bra ändå :-) gått på stan, hälsat på en kompis samt handlat mat m.m. Hoppas det går bra med lägenhetsvisningen! Kram

2009-11-26 @ 18:31:01
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0