.....

Idag vaknade jag ändå hyfsat sent, klockan var efter 10. Och jag e skit seg idag. Men nu sitter jag med hårfärg i håret som snart ska sköljas ur, sen bär det av mot Helen och Ida tillsammans med Marie. Vi ska mysa och surra lite:) Måste bara hinna göra mej klar, plocka mina ögonbryn och fixa mej lite, ser ut som fan efter resan.
Köp ALDRIG Apolivas solskydd! Fan så finnar jag har fått av den krämen, så himla fet och täpper verkligen igen porerna, rekomenderas INTE!  Dessutom är mina produkter från Clinique slut, så jag ska köpa nya nu då jag får mina pengar från CSN, kan inte gå omkring och vara som en finnig tonåring. Jag som alltid brukar ha bra hy såhär på hösten och sommaren, det är vintrarna som brukar ställa till det. Ska nog köpa dagcreme och nattcreme och öven ögoncreme... en dyr jävla historia tillsammans med ansiktstvål och rengöring, ajja, det e värt det. Att få en fräsch hy!


I morgon e det WPträning, ska träna Troja:) Så det blir kul. Har tänkt ut hur jag ska göra nu så det kommer flyta på bra. Sen ska jag även på Afro Power Dance och Core med Titti! Nu jävlar e jag igång. Sen blir det även att gå med Jack på morgonen och på kvällen, älsklingen tar dagspassen:)

Nu ska jag skölja ur håret och fixa mej inför dejten med brudarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0