GIVE ME A BREAK!!

FUCK! Hade skrivit ett långt jävla inlägg och så försvann det. Less jag blir! Har iaf pluggat som en gnu idag. Gått promenad med jackie och surrat med Erica. Det e mycket som händer nu, mycket som e bra, eller vad säger du Erica? ;) Titti ringde idag och sa att vi kanske ska på en lansering, ska bli fett nice, bara hon får ledigt. Håller tummarna för att titti ska få hem en naken valp oxå:) I morgon e det skola som vanligt, data och bild. Det ska bli riktigt kul. Men jag längtar faktiskt lite efter nästa dramalektion oxå haha. Det var som kul att släppa loss. Det känns bra att plugga, vill man komma nån vart så måste man och den här utbildningen ger mej massor. Det e riktigt kul! Det enda som e tråkigt är att jag inte hinner med att umgås med mina vänner på vardagarna, men det finns ju heljer, då ja e ledig!
Dags att se film och sussa. Ligger redan nerbäddad i sängen med laptopen i knät.
Jag älskar min dator.

Nu ska jag se film, fast det blir nog som vanligt, att jag somnar efter 10 minuter. Jag ska vara glad om jag 
får se halva haha. 



Kommentarer
Postat av: Elina.

Jag förstår de, men de är bra att du kör hårt och satsar järnet. Så roligt och höra att du trivs också. :) Din teori var väldigt bra, kör på det. kram och godnatt!

2008-09-08 @ 23:31:41
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla du, det stavas helg! Inte helj, utan HELG!

2008-09-09 @ 14:12:45
Postat av: Lisa

Jag tycker om att skriva helj, HELJ!

2008-09-09 @ 20:47:28
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0