Nya krafter

Idag har jag diskat lite och ska snart sätta igång med städningen. Blir att plugga lite ikväll inför VFU:n. Den startar i morgon och det ska bli superkul! Jag ska vara på Björkdungens förskola:) Så nära och bra. Tur för mej att jag har nära iaf. Där ska jag vara i två veckor och det ska pluggas som fan samtidigt, det känns lite jobbigt men det ska nog gå bra.

Jag och Jack ligger och myser i sängen, helt underbart nu då vintern äntligen verkar vara här, hoppas snön får ligga kvar bara. Hemmet behöver ett lyft så jag ska snart städa som sagt. Jag har inte plockat upp alla saker från IKEA än, det e nog dags att ta tag i den biten nu tror jag.

Ikväll blir det att göra en god middag, det blir kyckling med pommes. Jag och älsklingen behöver lite tid för oss själva ibland så ikväll ska det mysas, det måste jag ju hinna med. Jag hade gärna slappat idag och fixat håret, gjort en ansiktsmask och tagit ett fotbad, men det tror jag inte att jag hinner tyvärr. Fan att inte tiden räcker till, jag behöver mer tid... Iaf 4 timmar mer per dygn skulle som sitta fint.

Nu ska jag se klart Step Brothers och sen sätta igång med pluggande och städning. Har WPträning ikväll och jag vet inte om jag ska vara med, vill ju ha alice med mej men jag vet inte när simon kommer hem med henne. Det blir en sen promenad med Jack ikväll, jag har så mycket att göra. Erica: ska du med då med Leslie, senare ikväll? Vi får klä oss varmt.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0