Hola Chicas!

Dagen började kanonbra! Utvilad klev jag upp och ut med jyckarna. Åt frukost. Gick på konsum och sen lagade jag välrdens godaste köttfärssås! Älsklingen klev upp och käkade det till frukost. Han e sjuk så jag lät honom sova ut så länge som han kände. Annars brukar jag vilja dra upp honom så vi hinner umgås och göra nåt kul.

Sen så har jag mest slappat idag, sett film och myst med älsklingen. Ville verkligen inte lämna sängen och åka på jobbet, men men. Älskling drog iväg så då klev jag upp.  Trodde att jag skulle vara döende på jobbet eftersom att jag kände mej så trött, men icke det! Har redan knipit 2 orders! Känns jätte bra.

Livet känns bra igen. Man har ju svackor. Bara det att mina svackor blir gigantiska fartgupp som är svåra att ta sej ur. Men jag har bestämmt mej för att inte vara en bitterfitta. Nä nu e det slut med sånt.

Dieten har gett fina resultat och jag har bestämt mig för att köra den varannan vecka HELA sommaren. Äter vanlig husmanskost varannan vecka. Nu börjar jag ju dessutom att träna 3 dagar i veckan på gymmet. Så det ska nog gå bra.

Tack underbaraste vänner för att ni finns; Erica, Titti, Anna & My. Ni är GULD!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Titti

Och du är guldvärd du med :D Snart blire tjejhäng igen med kycklingtacos hos mig! Eller hur?!

2008-06-02 @ 17:54:23
URL: http://onegrrl.blogg.se
Postat av: Titti

Vill inte dra mina visdomständer *gråter* Hoppas det inte kostar nått! Puss!

2008-06-02 @ 20:27:31
URL: http://onegrrl.blogg.se
Postat av: My

Du e guld min lilla Lisa. Kom ihåg det vännen! DU är guld =)
Saknar dig och tänker på dig ofta!
Puss

2008-06-02 @ 21:04:59
URL: http://puckoventilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0