Dagens Minus

  • SJUK   Det här är dagens fetaste jävla minus. Jag har feber och ont i halsen as hell! Och jag sitter på jobbet. För att få gå hem med giltighet så måste jag ha ett förbannat jävla skit sjukintyg! Det suger fett. Jag har så jävla ont i kroppen. Men visst, det e ju svinbra att jag sitter här och smittar ner folk. Jävlit bra. Dessutom orkar jag inte gör amitt jobb så som jag annars brukar. Nä men det tjänar dom ju på, att folk ska ha sjukintyg, smitta ner folk och göra dåligt resultat, GRATTIS!

  • Glömt snus    Köpte snus på Konsum idag och vad fan gör jag, jo jag glömmer snusdosan. Fy fan vilken underbar jävla fittdag det är idag!


Kommentarer
Postat av: Nicklasmelissa

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2009-04-08 @ 09:54:28
URL: http://nicklasmelissa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0