Dagens Minus

  • Adams 18 årsdag   Ja jag hinner ju inte va med och fira då Adam e med. Men det blir att fira iaf. Fast som sagt så hade det ju varit lite roligare att göra det med Adam. Undrar om han tycker att jag är gammal? Han var 14 år då jag och Simon träffades och nu e han 18! Nästa år tar han ju studenten. I´m OLD.

  • MÅLET FÖR DAGEN   Vi har fått ett "gå-hem-mål", kommer ALDRIG att nå det. That sux. Kanske får man gå hem liiite tidigare iaf. men jag tvivlar starkt på det. Ska kämpa som en gnu iaf.

  • SLUT CASH   Ja det är sant, det är den 6 juni och jag har slut cash. Hur fan ska det här sluta! I morgon kommer jag dock att tjäna 500 spänn på 30 min. Inte illa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0