100 saker om mig

JAG

1. Tre namn du lyssnar till: Lisa, älskling, Laijsa
2. Någonting jag tycker om med mig själv : Jag e inte långsint
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv : Att jag har beslutsångest
4. Detta är jag rädd för : Döden, att förlora dom jag älskar och bryr mej om
5. Tre saker jag vill ha varje dag : Pengar, bättre jobb & hus
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: säga upp mej, trolla, spela munspel
7. Detta tycker jag om att göra: Shoppa, äta gott & umgås
8. Detta vill jag göra just nu: äta den där jävla glassen!
9. Bästa känslan: Att vara älskad & efter en fet shoppingrunda mår man gött
10. Värsta känslan: Vara bakis & att känna sig TOM
11. Egenskaper jag vill att min partner har: Simon är komplett
12. Är du kär just nu: O JA!
13. Jag vill gifta mig: JA
14.  Följande saker jag vill göra innan jag dör: skaffa familj och en stadig ekonomi
15. Min käraste ägodel: Familjen, vännerna, Simon & hundarna.
16. Något jag vill ha i present: jag vill faktiskt oxå ha en bärbar dator
17. Detta har jag på mig just nu: Simons mjukisar, linne, WPS hoodie.
18. Favoritkläder: inga
19. Favoritdjur: Hund
20. Följade musikstilar tilltalar mig mest: Det mesta faktiskt
21. Favoritlåt just nu: Oj, dont know
22. Roligaste/tråkigaste ämnen i skolan: Ma & Nk
23. Stjärntecken: Fisk
24. En bok jag älskar: Änglar av Marian Keyes
25. En film jag älskar: 300, Den där Mary, Dirt Dancing...
26. Tv-program jag gillar: Gossip girl, 2 1/2 Men, Desperate Housewives, Dexter, Sex and the City
27.  Favorit doft: VANILJ what else? Parfymdoft: Donna Karan
28. Detta äter jag gärna: GLASS
29.  Dricker helst: Vatten, juice & vin.. Okej.. Likör 43 med lite mjölk oxå MUMS
30. Favoritgodis: Salt och surt
31. Hit vill jag gärna åka på semester : Italien, Prag, USA & Tjeckien
32. Färg på mina ögon: Grå-blå-gröna
33. Min längd: 1,67cm.
34. Jag tror på: lite
35. Mitt motto: Lev livet och ta hand om dina nära
36. Person jag beundrar: Mormor
37. Såhär bor jag: Hemma i lägenheten med sambo & vilddjur
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga 
39. Det här tänder mig: Simon
40. Detta gör mig avtänd: Sockar på i sängen, INGEN HIT!
41. favoritfärg: Svart
42. Favoritcitat: "Futurum nobis est "
43. En hemlighet jag vet: En hel del
44. Bästa present jag fått: Oj det mesta e fint:)
45. Senaste köpta skiva: Haha DET var länge sen!
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Läpparna
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Det mesta
48. Udda förmåga/egenskap: Ehrm... what?
49. Om jag var ett djur skulle jag vara: En orm
50. Vad lyssnar du på just nu: en jävla FAX! i övrigt blandat.
51.Vad har du gjort/ska du göra idag: Varit nyttig, ute med jyckarna ska fortsätta jobba tills 21:00.
52. Var är dina föräldrar födda: Boden I think
53. Vad är det senaste du installerade på datan: "Vad blir det för mat?"
54. Vilken är din favoritresturang: Lyxigt ska det va! Men annars duger Panelen bra.
55. När badade du i en pool senast: Då vi var på Piteå Havsbad, för länge sen!
56. Har du varit med i någon skolpjäs: Ja, fast bakom scenen som sminkös
57.Hur många barn vill du ha: 2 stycken helst
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om: Men sånt där som Håkan Hellström sjunger
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet: Yes, V som vanligt.
60. Vad har du för tv-kanaler: Jag har några stycken ja...
61. Har du åkt moped någon gång: Joo, brorsans och kraschade
62. Har du busringt nångång: Hihi yes
63. Har du fått felparkeringsböter: Nope
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? NEVER!!
65. Vilken är den plats längst bort du besökt:
Grekland
66. Har du en egen trädgård: Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier: Ed, Edd & Eddie
68. Kan du alla orden i nationalsången? Tror det
69.  Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett denna månaden? I am Legend
71. Favoritpizza? Tigris Kebab, annars hemmagjord e bäst!
72. Chips eller popcorn? Chirre
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? HAHAH SAY WHAAT!?! <---Sreg
75. Har du varit med i någon skönhetstävling? Nej inte det
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin...Äpple, den var svår!
77.Vem är den senaste du åt ute med, vad åt ni? Erica, burger
78. Favoritchoklad? Geisha
79. När röstade du senast ? Sista gången det var val
80. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras,förra året då.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nja, men medalj, pokaler blir det under 2008
82. Är du bra på matlagning? Yepp, I´m GREAT!
83. Klarar du av att tanka själv? Självklart
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går? Nej
85. Pepsi eller coca cola? Spelar ingen roll, men helst Pepsi
86.  Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? JA
87. Vad var det senaste du handlade? Avokado & Keso
88. Har du kräkts offentligt? Ja tyvärr
89. Vill du helst bli mångmiljadär eller hitta den sanna kärleken? Mångmiljardär, har redan hittat min love!
90.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? YES
91. Har du ringt något betalnummer? JA
92. Kan man vara vän med sitt ex? Beror på
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Pappa
94. Hade du mycket hår som bebis ? En hel del
95. Vad har du meddelande på din telefon/mobilsvar? Min egen röst som låter döende
96. Vad har du i din väska? Mobil, plånbok, kvitton, nagelfil, läppglans, mobilladdare,hårnålar, hårsnodd, handkräm, penna, sockar... en hel del.
97. Någon favoritsak du gör innan du går o lägger dig? Ser en film
98. Vad är du tacksam för idag? Simon & hundarna, vännerna
99. Var hittade du den här listan? Hos S-reg
100. Tre personer jag vill ska fylla i den här grejjen : Den som ORKAR

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej Lisa! Det var en lååång lista med saker :-) Hoppas allt är bra med er och att vi kan ses snart! *kram*

2008-01-23 @ 11:05:10
URL: http://www.silverpilarna.se/ingela
Postat av: Ingela

Hej Lisa! Det var en lååång lista med saker :-) Hoppas allt är bra med er och att vi kan ses snart! *kram*

2008-01-23 @ 11:05:48
URL: http://www.silverpilarna.se/ingela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0