I´m Back!

Jack är frisk!!! YES!!! FUCKING LOVELY!!  Jag e så jävla glad! Ringde veterinären idag och hon sa att det hade läkt jätte fint och att vi kan börja ge honom tuggben nu! Jag e så glad så glad! Detta måste firas! Till heljen fyller jag år oxå. Livet är bra underbart just nu.

Om lite mer än ett år så befinner jag mig i London med pappa och bröder! Pappa fyller 60 år och då bjuder han oss på resa och hotell, samt en matchbiljett för att se Arsenal spela!!! YEEESJAG SKA TILL LONDON!
Ska bli nice!
Ska börja spara pengar redan nu så jag kan shoppa som en galning där. GAH!!! Jag e så happy happy happy!

Var ju i Stockholm i heljen oxå. det var urmysigt! God mat, trevligt sällskap. Dock sket vi i shoppingen:( lite trist men jag shoppade lite smink innan vi åkte och sen fick det duga. Ville spendera så mkt tid som möjligt med bröder och deras familjer. Jag ska lägga upp en bild på kidsen här sen:) Jag fick ett varmt välkomnande iaf, två 4 åriga pojkar som skrek " FAAASTEEEER! PAPPAAAAA FAAAAASTEEEER ÄÄÄÄR HÄÄÄÄR! " haha bättre blir det inte:) Sen var det ju Ruben och Elvira oxå som höll mej sysselsatt, som faster får man arbeta hårt haha.

Nä nu ska jag jobba, plockade nyss två orders. Det känns så JÄVLA bra nu!

image168

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är kul i London! :P Åååh, vad kul att höra att Jacken mår bra!!! :)

2008-02-18 @ 16:31:31
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Anonym

åh, london. det verkar vara så underbart där:)

2008-02-18 @ 17:32:35
Postat av: Erica

Party till helgen? Har planerat att SUPA då.
Vad händer har du tänkte hitta på? :)

2008-02-18 @ 18:38:07
URL: http://hericah.blogg.se
Postat av: O L G A

Vad skönt att va ledig! Jag skulle inte tacka nej till att chilla hemma några dagar!

2008-02-18 @ 20:37:48
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0