uttråkad

Usch och blä. Mitt nya liv startade inte alls bra. Glömde mat idag så jag köpte en pizzabit på skolan (det e billigast tyvärr) och sen har jag fått min mens och tyckte synd om mej själv så jag köpte Juleskum. När fan ska jag lära mej? Näär ska jag ta tag i mitt förbannade liv?! Jag har fortfarande inte städat eller julpyntat. Älsklingen har varit snäll och städat. Jag vill städa så det doftar ljuvligt i hela lägenheten... Varför kan jag bara inte göra det? Jag e less på att må skit. Jag vill bli mitt gamla jag igen. Vara aktiv, social och ORKA. Jag vill orka göra saker. Jag förstår faktiskt inte varför jag mår såhär, men i veckan ska jag till läkaren iaf. Hoppas på något bra.

Ska sova en stund nu och sen se om jag kanske vaknar upp och är pigg och vill städa, har dock en hel del sömn att ta igen efter de senaste dagarna. Ska se lite GG och MM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0