SLUT

Så var semestern slut, idag var första dagen på jobbet. Är redan less. Men jag kan säga en sak: jag har bara 4 arbetsdagar,  kvar hehe. Lite sweeet! Jobbar i morgon, måndag, tisdag, onsdag. Sen är jag ledig i 10 månader! Ska bli jätte skönt, ser fram emot att plugga. Självklart är det ingen dans på rosor, men så mycket roligare och mer intressant.
Något mer jag ser fram emot är min Laptop. Tror att den kan vara här i morgon om jag har tur. Då får älsklingen hämta ut den åt mej. Hihi, så e den redo och klar då jag kommer hem. Måste köpa en sladd och föra över mina grejjor från den här datorn oxå.

Hemmet behöver renoveras så i morgon ska jag köpa lite boning och sätta igång och bona golvet i hall och kök. Det e så jävla "obonat" så det går fan inte att skura! Sen då jag blir ledig igen innan skolan så ska jag ta och fixa till lite hemma, ska byta gardiner i sovrummet och göra det lite mysigt och sådär. Ge mej höst! Ge mej regn! Finns inget härligare än en höstkväll med lagomt regn, ute med hunden... sen få komma in och varma sig i badet och läsa en bok och mysa.

Hipps vipps så blev jag sugen på ett glas vin... bättre det än festisen jag sitter och slurpar på med. Tror nog att jag ska ta mej ett glas eller tre hehe.

Jack går på medicin för SISTA gången nu. Så vi väntar och ser. Han är genast bättre och är super pigg. Han mår inte heller lika dåligt av medicinen som han gjorde sist. Det är skönt iaf. men vi får se var det slutar, ropa inte hej förrän du är över bäcken... right?

Det kommer att bli mer bilder i bloggen med den nya datorn, för den har blååååtaaaand! TJOHO!


Kommentarer
Postat av: Markus

Vad är det du ska plugga?

2008-08-08 @ 21:17:20
URL: http://markuslindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0