Ännu mera shopping!!

Ja jisses vad jag Sara och Johanna gör stan!  Haha idag gick vi dock runt i mjukisar, kändes oss allmänt sega. Men mej blev det fart på efter att vi varit på Kicks. Shoppade lös på Lindex oxå. En massa snygga underkläder blev det. Hehe nu e kontot rätt så tomt men det gör inte mig nåt, nu har jag det mesta jag behöver. Fast jag hade gärna haft 10 000 eller så på kontot att shoppa för. Men man kan ju bara önska. Ska jobba som en tok nu i september och sen ska jag shoppa som en riktig idiot!  Beställa från ASOS! Ska se om inte Simon kan köpa mej nå fint där ifrån;) Eller så kanske jag ska ta mej en sväng förbi H&M iaf och köpa en tröjja där som jag så gärna vill ha!


Mitt nya liv flyter på alldeles utmärkt. Äter hyfsat nyttigt och rör på mej två ggr om dagen. Jag och Sara ska ut med Alice ikväll och gå en promenad för Simon och Jack ska ut och jaga sjöfågel=) Känns bra, men jag e ständigt hungrig! GAH! Idag blir det iaf varma koppen och två st nektariner:) *mums*



        

Lajsa Minelli 2007-08-29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0