Varmt!

Happ idag var det +22 i skuggan! Underbart!
Har varit ute på förmiddagen och traskat. Det tog typ 40 min. Så ikväll ska jag försöka hinna med att springa. Måste bara ta fram min ipod (visst e det så dom heter?) så jag kan ha peppmusik i öronen. Annars lär det inte bli mycket springa av kan jag säga. Är skit seg.

Wille och Jack ligger och sover just nu. Jag sitter här i mina nya Norell-fåtölj och myser. I LOVE IT! Så jäkla snygg och så jäkla skön. Jag e helt sugen på att köpa inredningsprylar. Inte för att jag behöver direkt, men jag har känt detta sug i flera dagar!! Något fint att ha i fönsterna och kanske ett litet bord att ställa något fint på. Ett halvmåne bord. JA TACK! Men jag har hittat ett som jag vill ha, men he va som ganska dyrt. Så jag ska spana efter lite billigare.

Har haft lektion över adobe idag. Det innebär att jag bara har en lektion kvar! It feels great! Sen en uppgift den 16e iofs. men he går fort=)

Slänger upp lite bilder senare kanske. Har inte hunnit ordna och kasta dom suddiga. Det blir som en del bilder numera. Och jag tömde kameran igår. Satans va mkt. Jag och älskling kom på att vi ska köpa en filmkamera=) Så man kan dokumentera Willes uppväxt och allt roligt som man hittar på. Jag önskar att jag hade filmat förlossningen oxå. FAN. Det ska jag göra nästa gång. När nu det blir ;)

Hoppas alla haft en fin dag ute i solen=) Ikväll ska vi åka och säga grattis till Willes farfar=)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt att du snart är klar med alla uppgifter :-) nu är det bara knappt 4 veckor kvar för mig, såååå härligt! :-) Kraaam

2011-05-09 @ 17:56:59
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Miii

jaha mandelpulver, nice! det är säkert enklare med det :) jo jag måste testa göra macarons, dem verkar så goda, alla gillar dem. får se när man har tid, nu ska jag försöka göra klart skoluppgifterna så man kan känna att sommarlovet närmar sig :) jo nån kväll borde vi väl kunna hinna med och ses hos Ida typ, vore mysigt. :) kram kram

2011-05-09 @ 21:57:11
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0