skön dag

Vaknade 04:49 av att Wille låg och surra i sin säng. Klev upp med honom och gav han lite käk=) Tur som attans att jag somnade vid 21 igår. Annars hade jag nog varit helt död idag. Efter frukost och dusch gav jag mig iväg till mamma o pappa=) Wille skulle få vara hos dem undertiden jag gjorde tentan i skolan och gymmade. Tentan var lätt, alldeles för lätt? Kan jag ha fel på allt? Jag vet ju att jag kan räkna plus å minus iaf haha. Tog 20 min att skriva tentan men man var ju tvungen att sitta kvar 40 min till. Löjligt. Jag satt och ritade och funderade lite på Willes dop. Blir nog bara att bjuda familjen å så. Känns som inte att det e så stort. Ajja. Vi får la se!
Sen begav jag mig mot Step In och gymmade i ca 30 min. Det gick så fort att göra bort allt jag skulle? Crosstrainer körde jag bara 10 min, jag var helt död. Kondisen e helt ur funktion haha. Men sen körde jag ben! Och jag hade fasen bra styrka i dom! Nästan lika bra som sist jag var där. Så det kändes som skönt. Körde ytterst lite armar, jag hatar det. Sååå tråkigt. Mycket roligare att köra ben!
Sen åkte jag och hämtade Wille hos mamma o pappa. Wille älskar sin morfar! Morfar e klar nr1! Haha. Tog ett bad där innan jag åkte hem för Wille sov och skulle äta innan vi åkte hem. Jag somnade i badkaret och jag har ingen aning HUR länge jag sov haha. Men skrövli var jag iaf!

Nu e vi hemma och Wille ligger i sin säng och surrar på. Pruttar en massa oxå! Skulle vara skönt om han ville sova en stund så jag kunde sova en sväng för då älsklingen kommer hem blir det att åka och handla, laga mat och STÄDA! Fy tusan hur huset ser ut! Så jäkla dammigt. Jag har verkligen varit dålig på att dammsuga. Dumt som fasen!
Tror jag ska ta och storstäda rejält ikväll. Hoppas älsklingen e lika pepp på det som jag. För jag orkar inte städa själv idag. Och källarn e full av ren tvätt som ska manglas och vikas in. Det får älsklingen gääärna ta tag i. Jag hatar att vika tvätt.

Hoppas alla haft en bra dag. Det har jag haft även om dagen startade lite vääääl tidigt!

OCH jag undrar var fasen Willes snuttefilt är? Den har fortfarande inte kommit?!

Kommentarer
Postat av: Elina

Snuttefilt? Den du vann i min bloggtävling?

2011-03-15 @ 18:05:01
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Härligt att tentat gick lätt :-) skönt att komma igång med gymmandet förstår jag! Hejja hejja! :-) Kram

2011-03-15 @ 19:01:03
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Sara

Superstolt att du tog dig iväg på gymmet fast du sagt annat ! ; ) Duktiga du ! Men tusan armar är ju det bästa !! Förstår inte tjejer att dom älskar benen jag gråter bara tanken på benträning som jag måste göra idag !=( .. usch usch usch . Håller tummarna att tentan gick bra !

2011-03-17 @ 09:21:30
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0