Det ser knasit ut men jaja

Ser helt skumt ut nu där jag skriver, nå fel med sidan? men men. Jag provar. Wille är så ledsen idag, han har fått 3 mån sprutorna och han gråter och sover om vart annat. Stackars liten. Han e så trött så jag fick inte i han nå mat. Får prova om en stund. Så jäkla trist att han ska få såhär ju. Men det e väl vanligt. Han har ju haft nog de senaste dagarna med gormig mage igen. Idag har jag lyckats käka mellis! Men bara ett tyvärr. Frukost: Keso och hallon Lunch: GI Lasagne Mellis: Keso och hallon Middag: kycklingwok Så nu har jag matlåda med kycklingwok! Och jag ska käka banan och hallon till mellis i morgon=) Men det blir pestolax till lunch med lite pasta till=) Jack och jag tar en vilodag idag. Efter att ha varit spänd för redovisning, lektion och en massa skola så e jag helt slut. Jack verkar tycka det e skönt att få vila lite han med=) Nu ska jag kika lite hockey! HEJJA SKELLE!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan så duktig du är !!!!! <3 =)

2011-03-23 @ 11:12:51
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0