Vila i frid

Ännu en gång har en ung människa ryckts ifrån oss, alldeles för tidigt.
Hörde om olyckan idag men reflekterade inte vidare mycket över händelsen, annat än att jag tyckte det var hemskt att två personer dött. Sen ringde Camilla och berättade vem det var... Jag visste inte alls hur jag skulle reagera, om jag skulle gråta? Men jag känner mig tom inombords på något sätt. Han var inte längre den person jag kände, men han var fortfarande den där som har fått mig att skratta så ofantligt många gånger. Jag minns en gång då jag var där på efterfest och han å jag satt och rökte på balkongen.. Mitt i allt så ser vi att en av hans grannar står naken i fönstret och trycker brösten mot rutan. Vi blev knäpptsyta och sen brast vi ut i asgarv. Men så var det ofta då man var med honom, det hände grejjer och vi skrattade ofta. Han var även den som stöttade mig många gånger då jag var ledsen. Han försökte alltid få mig på bra humör.  Han var en godhjärtat person.
Tyvärr tog drogerna över och jag har bara sett honom 1 gång på de 2 senaste åren. Han var inte längre den han var.
Men jag vet att jag kommer att minnas honom som den fina människa som han var för mig.

Vila i frid Andreas... Vi ses på andra sidan när det är dags.




http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=5742323

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hörde om olyckan på radion imorse, usch!!! :( Att någon kan gå bort, bara sådär, känns förjävligt! :( Hoppas du mår bra Lisa!!



Om jag nu ska komma in på vårat besök igen så passar det oss antingen nu på Fredag eller om 2 veckor?! För mig spelar det ingen roll, bara du/ni har tid så :D

2011-01-12 @ 21:52:31
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Linda

:(

2011-01-13 @ 13:37:56
URL: http://andrabullar.wordpress.com
Postat av: Lisa

Men då gör vi så istället, då kommer vi om 2 veckor ifall vi lyckas tajma in nån dag då det passar oss allihopa :D

2011-01-13 @ 21:00:24
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0