Skola idag

Och jag är uppe med lilltuppen. Han valde att vakna 5:20 idag- no fun at all! Men det var ju bara bita ihop å kliva upp. fattar dock inte varför två föräldrar ska vara vaken så tidigt? Hmm. Ajja. Ska sjussa älskling till jobbet idag iaf. så slipper han åka buss. DÅ ska jag stjäla tillbaka min 20 lapp! SÅ DE SÅ!
Idag känns det sisådär att åka och plugga. Jag mår illa och min mage känns jätte skum. Typ magsjuk??? Hoppas inte!!! Jag har inte tid att va sjuk ju.

Tack för alla gratulationer till tentan=) Det känns jätte bra.

Nu ska jag ta och mysa med Johan och Wille innan Johan ska på jobbet. Äta frukost och sånt ska jag välla hinna med innan. Men fyy vad dåligt jag mår idag. Huuu... ?!

Kommentarer
Postat av: Elina

Om inte annat så hoppas jag det ska hända nå kul. :) Haha. Men hoppas du mår bättre, och hoppas Wille får bajsa. Stackarn! :/ UH!

2011-04-13 @ 09:06:04
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0