Lite mer gnäll

Ah förra inlägget skrev jag ju att jag hade huvudvärk. Nu e jag lagom less! Jag har huvudvärk och förbannat ont i ryggen. Skit rygg! Man blir som så trött då man ska vakna upp å ha ont hela tiden. Men men.. ska försöka träna bort det. I morgon blir det ett pass styrke.

Träningen har blivit lidande sista tiden, promenader har jag ju varit på som vanligt. Men jag har inte haft tiden som jag ville. Skolan tar en massa och jag känner att jag vill vara med Wille oxå. Så jäkla jobbigt att få allt att gå ihop!
Jag vill ju ha tid att träna oxå. Men i sommar blir det väl bättre med den saken. Då e jag HELT ledig och det ska bli fucking underbart!

Wille sover just nu. Han väckte mig 6:30 men somnade om vid 7:30. Jag hade oxå tänkt sova men tänkte att det var lika bra att kliva upp och plugga lite. Jag tror jag ska ta och sova efter middagen idag. Kan behövas.

Ajja. Dagens fokus blir skola. Ska försöka göra klart det jag påbörjat så har man bara grupparbetet att fokusera på. Jag vet att jag kan göra klart skiten idag. Det gäller bara att hitta kraft nån stan, men var fan då ifrån?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet hur du känner Lisa med allt skolarbete! Vart fan är motivationen? BLÄ! Men you can do it! Heja heja heja :D

2011-04-06 @ 11:18:06
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0