Huvudvärk

Har pluggat som en gnu i 4 tim idag. Läst ut en bok. I morgon tar vi tag i den andra boken då! Sen blir det att sätta sig och skriva en artikel. Ska bli kulit=)

Jag har världens jävla huvudvärk idag. Inte alls kul. Han druckit en massa vatten men det hjälper inte. Tror mitt huvud är i behov av lite Sims3 Destination Världen. Haha. Ska se om det blir att spela lite ikväll då Wille har somnat.

Tog en prommis med vagnen i morse, ca 30 min bara. Men det var som skönt att få komma ut innan man ska plugga. Får gå en längre sväng ikväll med tjejorna här i trånkan.

Idag händer det inte så mycket. Willes morfar var förbi och gossade med Wille ett tag så jag kunde plugga. Sen surra vi lite uti inomhusprojektet! Det sista inför sommaren. Sen till hösten tar vi tag i källarn och inreder där så Wille kan få sitt rum oxå. Måste ju bara få klart med allt kring avloppet. Usch å blä.

Nu ska jag ta och vila mej lite. Wille sover så gott här på soffan med sin kossa.

Hoppas alla har en bra dag! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja det var mycket trevligt att ha mina älsklingar här några dar :) så mysigt. Låter bra för dig med förutom huvudvärken då. Hoppas den ger med sig snart. Kramar!

2011-04-04 @ 20:42:12
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Miii

ja han verkade klara d bra Loke me sprutorna! :) var mycket skönt. Jo han har vuxit en hel del, har tyckt han varit lång hihi. Ja men då väger säkert Wille mindre än den här lilltjockisen hihi :) kram på er!

2011-04-05 @ 09:36:07
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0