Bilder

Dagen har spenderats på skolan, men vi fick väl inte sååå mycket gjort direkt? Ajja, lite blev det iaf och i morgon ska arbetet bli klart, skönt att få lämna in skiten måste jag säga. Jag e apless! Kollade även moment 4, och det var en hemsk syn att läsa den studiehandledningen. TYP 8-9 uppgifter?! WHAAAT?! Vad fan tänker männskan? Snacka om att jag bara ville slå huvet i bordet och dö.

Har ju utlovat bilder...
Ja det blir några få bilder på hur det ser ut hemma hos oss. Jag e kass på att fota och jag hade inte ritkigt tid då städningen tog en jävla tid. Vet inte om dom riktigt gör rätt för sig men men...Lite bilder kommer här:)


Dom fula hålen är igensatta och snart ska vi fixa till väggarna med lite färg osv. och även golvet. Men det tar vi efter vardagsrummet. Får ta mer bilder på det sen=)


Sängen då. Min sida och Johan sida=)


Min sida av sängen=) Måste köpa ramar! Och jag måste rama in hästen som vi ska ha på väggen. Skit oxå. Den kommer bli helt förstörd annars. Hmm. Liten note till mej själv sådär mitt i allt haha.


Enda bilden från vardagsrummet haha.. får lägga in en bättre sen då det e klart med panelen och de.


Wille med sin kossa=)



Mammas gladskit=)


Älsklingarna. Underbarast på hela jorden!

Ja det var mindre bra bilder från en mindre bra fotograf=) Haha. Men he bju ja på:)
Nu ska jag vänta på att älsklingen kommer hem. Vi ska fira! Jag fick VG på matte tentan! WOHO!
I morgon är det skola igen, idag var morfar barnvakt, i morgon är det farfars tur.=)
Huu jag hatar att vara borta från Wille. Men jag tänker på sommaren. DÅ ska vi mysa!!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Men gud, Grattis till tentan!! Bra jobbat :D

2011-04-11 @ 18:27:06
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Elina

Vad roliiigt med en massa bilder, och han är så galet söt! Dessutom gillade jag eran säng, jätte fin! Sen säger jag som ovanstående, grattis till tentan. :)

2011-04-11 @ 19:03:22
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Grattis till det fina resultatet på tentan!! Bra jobbat! :) Fina bilder, det ser mysigt ut!! :) Och Wille är så himla söööööt :) Kram

2011-04-11 @ 20:07:27
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Johanna w

Grattis! Och du bilderna är undebara! Särskilt den med willes säng där faller ljuset perfekt! Var stolt den bilden fångade mig direkt! :D

2011-04-13 @ 00:23:49
URL: http://bittermelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0