SKOLK!

Ja idag så skolkar jag från skolan. *tihi* No god.

Det blir nog att städa en hel del och kanske man bakar en kaka, de skulle som va trevligt.

Jag vet inte om det bara e jag, men det känns verkligen som att en person inte tycker om mig? Och jag vet inte varför? Jag har ingen aning, men jag får starka vibbar om att det är så. Det känns inte alls bra eftersom att det är en person jag tycker bra om. Kanske är det för att vi e så himla olika? Bara den personen vet.

Jag längtar efter helj! Då ska jag och älskling åka och bada, laga god mat och bara mysa på. Helt underbart. I går hade vi faktiskt lite mys och det var efterlängtat måste jag säga.

Nu ska jag ta och vila mej en stund och sen blir det att fixa och dona på här hemma. Har verkligen sovit dåligt i natt, jag fattar inte varför man ska kissa så förbaskat mycket!? Helt galet va jag har sprungit upp och ner i natt, men det ger iofs lite motion haha. Johan fick känna bebisen sparka riktigt ordentligt igår! Det är en ruggit alert liten kille där inne nu. Jag som knappt har känt av honom tidigare och nu e magen som en torktumlare, det e lite jobbit då man ska sova, men samtidigt blir man helt varm inombords, det är lycka.

I morgon har jag dejt med Annica! Vi ska fika och planera fotograferingen hihi

OCH jag har btw beställt hem en onepiece!!!

Hoppas alla får en bra dag, för de ska jag ha. Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0