Shiet!

Nu e jag klar med dagens bakning, kanelbullar, vaniljbullar och kolakakor! Har provsmakat en bulle och en bit kaka, smakade gudomligt! Alltid trevligt att ha hembakat att bjuda på då folk kommer på besök.
Men nu e jag himlarns trött efter två dagar med ståhej och bak och fika. Trött i både huvud och kropp. Så jag ska nog ta och lägga mig ner, se en film och vila. Jag och jack har härjat ute på gården idag och det tog på ryggen kan jag säga. Jaja, nu e alla nöjda och belåtna här hemma iaf=)

Jag är så lycklig just nu, jag orkar inte bry mej i gorm, jag tar dagen som den kommer. Jag e sådär underbart disträ. Och känslig. Men det går över fort. Jag är glad över att jag har Johan, han ser mig för den jag är och han känner mig. Innan- och utantill. Vi bråkar typ aldrig och vi pratar med varandra, har en bra kommunikation. Sen e han ingen svammelpelle direkt och det e så skönt, här hemma kör vi raka rör och e ärliga mot varann. Det känns bra. Det e väl därför vi valt att ta steget och skaffa barn. Vi älskar varanndra för den vi e. Jag skulle aldrig byta mitt liv mot nån annans just nu. Mitt liv är perfekt.

Ikväll blir det kanske fika hos Annica? Ska höra av mej till henne sen. Dock får jag se hur det blir efter en dag med bak och lek med hunden. Ryggen är ganska aj aj. Ska nog ta det lugnt en stund och sen ringa henne.

Fast nu e jag himlarns sugen på att göra en köttsoppa?! Måste ju komma på nå att äta till middag. Kasslergratängen är slut. Jag får helt enkelt slänga ihop nå smarrit. Jaja, ner i frysen och hämta upp nå gott att laga. Fisksoppa?! Vi får se.

Ska ut med Camillas jyckar oxå då Johan kommer hem, eftersom att hon jobbar.

Hoppas alla har en bra dag, för det har jag:P

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja det är jättekul med studier när man hittat en sån bra, intressant och kul utbildning :-) Kram

2010-09-22 @ 16:15:19
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Elina

Kärleken är mäktig, och jag är så glad för din skull! :) Det är så himla roligt med lyckliga människor.

2010-09-22 @ 17:45:25
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Det var helt galet gott! :) Pappas palt är bäst.



Det har du så rätt i, visst äre så. Kraam!

2010-09-22 @ 19:09:24
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0