God morgon=)

Idag sov jag ut, skönt som tusan=) Just nu ligger man kvar i sängen och bebisen sparkar på där inne i magen, morgonmys med andra ord=) Jack e med på ett hörn han med, han ligger under täcket och snarkar som en skogshuggare!

Igår blev det att baka drömmar och coccosflarn med kräm. Idag ska jag göra kolasnittar och sen blir det att baka lite bullar oxå. Mumsit att ha gofika hemma om nån vill komma och hälsa på=)
Jag tog en paus i städandet och åkte för att hämta Johan, passade då på att hälsa på Ericas lilla krabat. Söt var hon och hon var så gossig att hålla i=) Erica har köpt sig en sankt bernard! Valp då såklart. Himlarns söt och jag fick en bra bild på henne oxå men jag kan inte lägga in den nu, då jag sitter vid fel dator.

Älsklingen kommer hem på lunch och sen blir det att åka på tippen med allt jävla skrot som jag har i garaget. Jag vet ju att jag inte ska bära så mkt men jag vill bli av med skiten och jag e ledig idag, så tippen blire!

Jag undrar vad jag ska käka till frukost? En gröt kanske? Har ju ätit gröt de senaste dagarna för att vara hyfsat nyttig, men jag e lite less. Kanske jag lyxar till det lite med en smörgås haha. Nu ska jag kliva upp och äta frulle så får Jack sova vidare tills det e dags för oss att ta en promenix! Ska nog försöka ta mig en lite längre promenad för väädret verkar då vara bra idag.

Ska prova ringa Titti! Det var länge sen och jag saknar den skönheten=)




Haha en gammal fyllebild! Men he bju ja på=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0