Ett kort skytinlägg!

Har precis kommit hem från en trevlig stund hos veterinären. Tassarna såg bättre ut och det var bara goda besked! =)

Men det bästa av allt var ‎då veterinären säger: "Vilken otroligt trevlig och vacker hund du har! Hörrni, kom och titta. Jag är kär!" Jack hade charmat henne totalt och dom har överröst honom med vackra ord, både för hans personlighet och för hans trevliga och lugna uppförande. Så vi hade två veterinärer en stund idag haha:) Jag är så stolt över Jack. Och det e inte alltid jag har fått vara så stolt heller. Men nu får man betalt för allt arbete man lagt ner med denna underbara jycke! Vi har inte alltid haft det lätt och vi har bråkat en hel del på vägen, men deras ord idag gjorde verkligen allt. Det överväger all skit man någonsin har fått. Sug på den, ni som tvivlat på oss!
Jag är så förbannat stolt så det finns inte! Hon tyckte Jack var lugn och trevlig i tempramentet och oerhört snygg. Hon sa att hon blev kär. Den andra veterinären sa att han var så vacker så hon knappt ville slita ögonen ifrån honom. Själv stod jag bara där och var helt jäävla paff. Att min hund är fucking amasing vet jag själv redan! Men att två helt främmande personer skulle överrösa oss med så många positiva ord trodde jag aldrig!
Till råga på allt så sa Jack inte ett pip till hunden i väntrummet! Fy fan vilken bra dag jag har!

Då jag kommer hem till stan så åker jag på OK för att köpa en macka. Snubben i kassan tittar på mig och min gravida mage och säger "Mår du bra?" Jag fattar noll men svarar: "Jajomen!" Han skrattar och börjar surra på en massa. Då jag tar fram mitt kort (jag har kort på kort, och självklart e det Jack på bilden) så säger snubben i kassan: "Det var en stilig hund".
Sen surrar jag med en übertrevlig OKsnubbe om hund ett tag.

Den här dagen är så jävla bra! Helt fucking awesome!!! Nu ska jag och Jack gossa i sängen innan vi hämtar husse. Ikväll ska det mysas på hög nivå och i morgon ska vi käka en festlig middag, bara jag och älsklingarna:)
Mitt liv är helt underbart och all skit rinner av mig som vattnet på en gås. Jag är till freds med mig själv och jag är så stolt över mig själv och min lilla familj. Det var länge sen jag var  stolt över mig själv och INGEN ska ta det ifrån mig!

En bild på världens snyggaste jycke såklart!!


My first love,
You´re every breath that I take
You´re every step I make


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan vad kul med så positiva kommentarer! Go Jack! ;)

2010-09-24 @ 14:30:34
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vad härligt att få höra så mycket positivt och bra om Jack :-) Han är ju fin!! Och du är så duktig som jobbat så mycket med honom och fått honom till den han är! Kram

2010-09-24 @ 23:20:16
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Elina

Oh, vad roligt att läsa! Varje dag borde få vara sådär bra och jätte skönt att höra att tassarna såg bra ut. :)

2010-09-25 @ 08:53:44
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Titti

Jag är stolt över dig gumman! PUSS

2010-09-26 @ 16:11:01
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0