En liten paus

Nu tar jag mig en liten paus här i städandet och tvättandet! Sen blir det att sätta igång med fikat. Baka. Jag har nedervåningen kvar att ta hand om, men jag tror att jag spar den till i morgon. För i morgon e jag ledig och då ska jag åka hundra vändor på tippen, så jag gör nog det innan, sen tar jag tag i städningen. Lite enklare om man får bort allt skrot innan ju.

Hade tänkt åka förbi mor min och hälsa på idag. Men jag tror inte att det hinns med. Pappa e ju hos bror i sthlm. Jag tror att mamsen känner sig lite ensam och då tycker jag så synd om henne. Nu fick jag dålit samvete. Kanske åker förbi henne ikväll... Eller kanske snart? Innan kakbaket? Hade behövt ha lite braiga recept. Vi får se.

Nu ska jag vila benen i 10 min till. Sen e det fan bara sätta igång å baka! Minst tre sorter ska de bli!

Meningsfullt inlägg? NÄ.


Kommentarer
Postat av: Elina

Gjorde du det? Vart var du? ;)



För övrigt så låter det som att du varit väldigt hurtig idag. :)

2010-09-21 @ 16:14:47
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Men då säger jag, MÄH till dig också. Luleå is the shiit ;)



Men oj, du skulle ha tutat ju? Men det var reko att släppa fram oss, inte alla som göre. Så tack! :P Men det är bra, man ska ta vara på dagarna man är en hurtbulle!

2010-09-22 @ 09:35:04
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha, hon ska tuktas så bara tuta nästa gång. ;)



Absolut, det låter trevligt. Bara att hojta till när du har tid. Och så har en bra dag idag, och lycka till med baket. Kanske du orkar skicka lite av din energi? :P

2010-09-22 @ 09:46:33
URL: http://www.volanen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0