Vila i frid älskade Alice

Jag är så enormt ledsen.

Har precis fått veta att dom tog bort Alice... Varför i helvete då för?
Jag förstår att man inte vill ha en hund hemma som e agressiv mot barn. Men varför inte ge hunden en chans till omplacering? Alice var en jakthund och hade kanske kunnat få ett hem.
Sen har jag sagt att jag vill ha Alice om inte det skulle funka med henne. Men den chansen fick man inte heller.
Han trodde väl som vanligt att han var hundexpert och att jag inte kan ett dyft. Idiot.

Jävla nötter! Jag e så förbannat arg och ledsen! Folk i den här jävla stan avlivar hundar på löpande band bara för att dom har en unge hemma. Vad fan hände med att ge en hund en chans? Är dom inte ens värd det?

Alice var ju som hon var... energisk och jävlit jobbig ibland.
Men jag kommer aldrig glömma hennes vackra ögon som såg rakt in i min själ.
Jag kommer aldrig glömma då hon väckte mig genom att kraffsa med tassarna i ansiktet på mig.
Jag kommer aldrig att glömma hur hon sov under täcket, när mig tills det blev så varmt att hon inte kunde andas.
Jag kommer aldrig att glömma då jag såg henne för första gången och hon sprang rakt in i mitt hjärta.
Vila i frid älskade lilla jycke. Du retade gallfeber på mig, men du fick mig även att le.
Jag kommer aldrig att glömma dig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså :) haha jag älskar eva solo..skulle gärna ha en i svart också :)

2010-10-11 @ 23:54:00
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt med vovven..:(

2010-10-11 @ 23:54:20
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh, men vad liiiten och söt...

2010-10-28 @ 15:32:03
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0