Länge sen nu

Hade tänkt uppdatera med bilder men hinner inte alls med det idag.
Har haft natten från helvetet med kramp i vader, restless legs och en massa kissande. Nu e jag skit less.
Vaknar upp och får föra en disskusion. Åh va trevlit. Underbar helj, NOT!
Så dagens humör är kasst.

Något positivt är att brorsönerna har kommit på besök och det var så himla kul att få se dom. Pojkarna börjar bli stora nu alltså. Tiden går bra fort. Fick en massa bra och fina barnkläder av bror med familj oxå! Superbra att ha sen då pojken växer.

Har noll lust att blogga idag. Ska sätta igång med städningen och fortsätta sura ett tag till.

Braigt: bror o familj
Dåligt: att heljen inte alls blev som jag tänkt mig den

Hoppas folk har en bättre dag än jag. BAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0