Uttråkad till tusen!

Sitter här och försöker plugga. Jag har kommit en bit på vägen, men med världens tråkigaste bok så e det ingen hit kan jag säga. Bläää så tråkigt det är. Men det måste bli gjort. Vore as najs att avverka en kursuppgift per dag och jag ser ut att hinna det bara jag kommer på hur jag ska göra klart den här dumma uppgiften som jag påbörjat. Det e som gormit eftersom att man inte hittar så bra i boken. Visst det e ju för att jag inte läst boken som man ska, men det e förbaskat tråkig så jag vägrar läsa skiten.

Älsklingen har åkt till Kiruna och ska vara där till på fredag. Jag längtar så otroligt mycket efter honom redan. Det e skit jobbigt då han är borta. Nu med graviditeten så har jag blivit så känslig och fick jag bestämma skulle jag och Johan sitta ihop. Det e lite synd om honom som har en så jobbig sambo just nu. SÅ det gör honom nog gott att få åka iväg haha:) Men för mig är det minsann pest och pina!

Gulliga Camilla tyckte vi skulle passa på att dejta i veckan, det tycker jag känns super bra! Vi ska nog ta och gå ut och käka nån dag eller så, det tycker jag ska bli skit mysit! Det var länge sen jag var ute med en kompis och käkade och surrade lite, så det tycker jag är en toppenidé! Numera orkar jag inte göra så mkt. kan umgås en stund men blir lätt trött och har ont. Så en middag och lite surr passar mej som bra. Orkar inte så mkt mer än det.

Jag måste komma ihåg att ringa frissan! Ska nog ta och ringa henne NU och boka in en tid för klipp å färg på fredag om hon har! Kanske hon kan ta hand om mej på torsdag till å me? Ska ringa och se. Jag e super sugen på att göra nå drastiskt och klippa mig kort! Men jag vågar fan inte. Jag vet att jag passar i page och mitt hår börjar bli skit hemskt nu, men hon ska få klippa lite på mej iaf och kanske göra det till lite mer en frisyr. Vi får se vad hon säger.

Hoppas alla har det bra idag=)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Trist när J är borta, hoppas tiden går fort så han snart är hemma igen. Hoppas du får en trevlig vecka iaf :) Kram!

2010-11-22 @ 15:39:20
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Titti

:) Tycker vi också ska dejta gumman! Miss you! PUSS

2010-11-22 @ 22:17:32
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Elina

Du är så duktig när det gäller pluggandet! :)

2010-11-23 @ 07:28:14
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Klart vi ska dejta och du får välja ställe. och vill du inte äta ute kan vi köpa med hem :)



kram

2010-11-23 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0