Shopping & julpynt!

Idag kommer äntligen älsklingen hem=) Det ska bli så mysit och som jag har längtat efter honom. Helt galet. Men idag är familjen samlad igen hihi. Vi ska julpynta här hemma och fixa fint och mysa på. Så det ser jag verkligen fram emot. Det blir så mysigt med alla julsaker, alla stjärnor som man hänger upp och som får lysa sådär mysit. Jag gillar verkligen julen. Kanske vi tar och bakar lussekatter ikväll? Det skulle ju va smarrit som bara den. Fast man kan kanske spara med det en stund? Ajja man får se.

Min bebisgrej på FB visar lite fel, idag går jag in i vecka 35! Tiden går som så snabbt, jag tycker att jag nyss blev gravid? Helt galet alltså. Snart är han här. Och han är efterlängtad, vår lilla söt! Fast jag tror inte att han kommer att komma den 6e januari, jag tror att jag kommer att gå över. Vad tror ni att det blir för datum?
Folk frågar om vi har nå namn, men asså det e ju så sjukt svårt. Och dessutom är vi OENSE! Haha. Så ja vi får se vad det blir. Mellannamnet han kommer att få är iaf. Per... efter min kusin och efter Johan som oxå heter Per i mellannamn.

Idag ska jag ta det lungt men det blir faktiskt en runda shopping i Luleå. Camilla ville åka på Lager och jag MÅSTE akut köpa nya kläder. Så Luleå here we come! Jag måste säga att H&M´s mammaleggins fan suger i kvalité. Så många jag köpt nu har jag annars aldrig köpt på ett helt år (vanliga leggins alltså) och jag köpte till och med större storlek sist för att det skulle hålla..nänä. Jävla skit! Men nu får jag stå ut med det i två månader så det e ju lugners. Men jag ska köpa mej en amningsbh och lite annat skrot nu, å nån tröja så jag har!
Fixade ju håret igår oxå, det blev ljusare och kortare. Ingen sådär WOW-längd på håret, men för en gångs skull kände jag att hon skulle få ta bort allt det som var nött. Så nu e håret fräscht och snyggt.=) Lagom tills dess att johan kommer hem idag hihi.

Nu ska jag ta och käka lite frukost och sen ska jag väcka Camilla, ut med hunden och sen dra till Luleå=)

Hoppas alla får en underbar helj!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt när älsklingen kommer hem :) själv åker jag till Sthlm imorgon då min älskling kommer dit och vi ska shoppa julklappar, träffa vänner och sova på hotell och mysa :) :) Jag tror eran lilla prins kommer den 9/1! Då åker jag tillbaka ner till skolan efter 3 veckors jullov hemma. Kram!

2010-11-26 @ 14:53:52
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0