Måndag...

Asså jag har sån julstämning i kroppen så jag e på så bra humör hela tiden! Helt galet vad jag tycker om julen nu mitt i allt. Förrut var jag inte vidare förtjust, men nu. Hujja! Haha.
Det e väl för att man själv snart har en helt egen liten familj å allt? Gud så jag längtar!!!

Snart kommer älsklingen hem och då ska vi mysa på och äta lunch tillsammans. Asså jag älskar att ha honom hemma på lunch, de e så gossit! Sen ska jag nog sjussa tebax honom till jobbet och sen åka och handla klart julklapparna till barnen=) Sen e jag jätte sugen på att baka lussebullar och göra lite julgodis! Men vi får se hur det blir med det. Min rygg är ju inte i gott skick direkt. Jag får vara glad om jag tar mej med jycken runt kvarteret! Foglossningshelvete! Ljumskarna ska vi inte tala om!

Jack är en klippa kan jag säga! Bättre hund finns inte! Han är så snäll då vi är ute och han märker nog att jag har ont och inte kan. Istället för att kliva på mej i sängen (som han gjorde förrut) så är han jätte försiktig. Sist så klev han ner från sängen och gick runt den och upp på andra sidan för att få komma under täcket. Han är så himla klok. Min guldklimp!

Nu kommer älsklingen hem!! hihi! Tacos ska han få till lunch!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh jag skrev exakt detsamma häromdan! Hatade julen förr! Men nu <3 Ha det underbart i julstämningen, längtar tills våra barn är lite större så man kan baka tillsammans osv aah

2010-11-29 @ 13:56:05
URL: http://carpemyass.blogg.se/
Postat av: Ingela

Julen är härlig :) Kloka Jack vad duktig han är :) Kram

2010-11-29 @ 15:19:03
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jaa vi hade en toppenhelg! :) Rex Hotel som ligger på Luntmakargatan nära T-banehållplats Rådmansgatan. Supermysigt hotell.

2010-11-30 @ 21:32:49
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0