2 söta farbröder

japp... dom står utanför mitt fönster och fixar med elen. Söta är dom! Det är pappsen och svärfar som donar på här ute=) Förbaskat va jag tycker dom e gulliga som hjälps åt och fixar då vi inte vet hur man gör!

Idag ska jag förbi Erica och spana in hennes nya lägga, sen blire att åka på Medborgarskolan och surra uti banbygge osv. Känns som fint. Jag börjar bli hungrig oxå... kanske ska laga mej lite mat nu innan jag pyser iväg.

Jack mår kanon och jag går en hundkurs hos Åke Naalisvaara, typ den bästa hundtränaren jag stött på! Han e helt otrolig. Så det e värt vart enda öre. Kommer att ta hjälp av honom nu oxå eftersom att Jack inte kan va ensam hemma längre. Dumma hund. Hundmötena går iaf som tidigare: bra! Och bättree ska de bli. Det som har blivit mkt bättre är att jag har en mkt gladare hund på mina promenader! Och det känn SUPERKUL! Jack har blivit valp på nytt kan jag säga. Det e lek ute, lek inne och en mkt positiv hund! Han e bäst helt enkelt.

Det händer mkt i livet nu känns det som. Och jag har energi som heter duga. Dock klarar inte kroppen av den energi som jag har och det känns kan jag säga. Numera går jag som en pingvin eftersom att foglossningen gör sig väl påmind och särskillt efter hårt arbete! Men bebisen är himla alert iaf och sparkar på och boxas. Han gav mej en rejäl kick igår och det var som mindre mys. Nu längtar jag verkligen tills han ploppat ut! Ska bli så hiomla spännande att se hur han ser ut och ja allt! Igår fick jag förvärkar/sammandragning (?) och då blev jag som helt pepp på att se hur förlossningen ska gå?! Hur ont kommer det att göra?
Just nu e jag väldigt kluven då det gäller förlossningen, ena dagen e jag ASRÄDD!! Och andra dagen taggad till tusen! Haha. Ja vi får se hur det går. Tror vi går in i vecka 32 på fredag?? Minnet börjar svika. Shit, inte länge kvar nu asså.

Nu ska jag ta och göra lite lunch, sen ska jag lifta med min far till Johans jobb och hämta bilen!
Sugen på plättar idag... kanske en pannkaka till middag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0