Plugg!

Nu har jag pluggat och tagit ut en del frågor till litteraturseminariet som vi ska ha i morgon. Har inte läst klart boken, men ska läsa lite mer ikväll. Pratade med L om att ta en sväng med jyckarna, får se om det blir nå av det. Skulle vara bra för Jack att få träffa ännu en kompis=) Men det hinner vi annars med en annan dag. Ikväll blir det att träna, eller ja jag tror jag ska träna vid 16, då älsklingen kommer hem. Så hinner jag träna innan middagen. Skulle som va skönt och jag tror inte att det e så mkt folk på gymmet den tiden?? I morgon funderar jag på att stiga upp i ottan och dra på gymmet innan vi ska plugga? Då kanske jag hinner med att träna två gånger i morgon?? Fan Kristina i klassen har fått mej himlarns motiverad måste jag säga. -8,5 kg på två månader! De e fan bra jobbat måste jag säga! Så jag tänkte snacka med henne och se vad hon har gjort? Jag vet att hon tränat typ 6 ggr i veckan och sådär. Det kanske jag inte kommer att orka hålla, men man kan ju försöka? Jag tycker ju att det är himlarns kul att träna nu så det e ju bara köra på. Men samtidigt har jag skola att göra, som fan den här veckan och sen ska hunden ha sitt. Men det blir iofs som att träna två ggr/ dag om jag tar en långis med jycken och gymmar! Så gymmet får bli 4-6 dagar i veckan helt enkelt då. Det blir nog bra.

Till middag idag ska jag nog göra lax, med brysselkål. Nyttigt och braigt=) I morse blev det en smoothie till frukost=)

Nu ska jag se lite TV och vänta på att Mona ringer mej, så jag får boka in en massa körlektioner hihi=)

Vill att min älskling ska komma heeeeem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0