Fredag???

Har blivit helt dagvild nu då jag varit sjuk och haft lite skola. Men jag tror mest bestämt att det är fredag idag. Det är så mkt kul som händer just nu och bland annat så kommer vi att flytta snart! Fy fan så skönt det ska bli att slippa bo i lägenhet! TJOHO! Nu är det 22 dagar kvar iaf tills man får nyckeln i handen. Nedräkningen har börjat.=)

Jag har precis tagit en dusch och försökt göra mig lite fräch, man känner sig så sunkig nu då man vari sjuk så det blev att fixa håret lite iaf så det blev lent och fint=) Funderade på att göra en ansiktsmask men insåg att jag skulle låta min hy vara nu då den varit torr och jävlig under den här vintern. Men min kära näsa som har blivit misshandlad av hårt papper i tre dagar fick smöras in eftersom att den börjat bli lite väl torr.

I morgon blir det gymmet och jag har bestämt mig för att köra en tim cross. Nu skiter jag i hostan och ger mig in i träningen ingen. Jag tänker inte ge upp! -5 kg på vågen och fler ska det bli. Man ska inte ge sig. Jag lästa Cimons blogg igår då jag hade svåårt att sova, och en av hans läsare hade skrivit ett mail till honom om hur fruktansvärt hon mådde. Jag blev helt tagen av det han skrev tillbaka till henne i sin blogg och sen blev jag varm i hjärtat. Ni som inte har följt Paradise Hotel kan ju borste från detta dravvel, men jag måste säga att Cimon verkar vara en grymmers kille. Hans blogg började jag läsa av en slump igår och jag kommer garanterat att fortsätta.

Jag måste bara säga att min karl är helt underbar. Han är underbar var enda dag, utan att han gör något annat än att vara sig själv. Tänk om det fanns fler som min Johan där ute? Då skulle alla tjejer och kvinnor vara lyckliga var eviga dag=)

Nu ska jag mysa ner mej i sängen med Jack och se en film. Det blir verkligen en lugn dag för oss idag, i morgon så kommer Jack att få vara ute massor, så idag tar vi oss en lugn dag. Fast jag tror att kvällen kommer att bjuda på en riktigt lång mysig promenad. =) Senare ikväll...


Jag Älskar Dig Johan, nu börjar ett nytt kapitel i vårat liv tillsammans.

Man får inte glömma världens mysigaste jycke!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket. Och ja, hon är allt söt som socker. :) Man tycker väl alltid ens egna är sötast i världen, hehe!



Men vad spännande med flytten, vart är det huset är? ;D kraam

2010-03-06 @ 08:06:57
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0